Організація дистанційного та змішаного навчання для дитини з особливими освітніми потребами:
- перегляд навчальних підходів та методів, які були б більш ефективними, ніж під час навчання офлайн, враховуючи нозологію дитини;
- перегляд індивідуальної програми розвитку разом із командою психолого-педагогічного супроводу;
- тісна співпраця із мамою дитини;
- розробка диференційованих завдань, карток та впровадження жестів, візуальних символів, піктограм під час онлайн уроків, щоб дитина працювала разом із класом та відчувала нашу підтримку;
- підбір вправ для відпочинку та самоконтролю, наприклад впровадження елементів програми «SEELearning», нейробіки, кінезіології і т. д.;
- аналіз діяльності дитини під час асинхронного режиму зі слів мами.
Корисні посилання:
- Стаття «Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів»
- Посібник «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання»
- Матеріали для уроку про коронавірус і здоров’я від ГО «Бачити серцем»
- Добірка відео «Інклюзія — онлайн»
- Кінофільми, що допомагають зрозуміти реакції на фрустрацію, стрес та травму і знайти слова для висловлення почуттів і розради