Н А К А З від 04.01.2021 , № 5 Про затвердження положення про дистанційну форму навчання
Зміни до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08 вересня 2020 року N 1115, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 вересня 2020 року за N 941/35224
Аналітична довідка щодо організації дистанційного навчання у закладі в умовах карантину (за результатами онлайн-анкетування учасників освітнього процесу)
У закладі освіти організовано освітній процес для учнів 1-11 класів з використанням технологій дистанційною навчання на платформі Google Classroom
Коди класів
Інструкції для учнів щодо виконання завдань в ClassRoom
ТРИВАЛІСТЬ УРОКІВ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЙ
НАВЧАННЯ У АСИНХРОННОМУ ТА СИНХРОННОМУ РЕЖИМІ ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО РОЗКЛАДУ УРОКІВ
Розклад уроків 1 - 4 класи з 08.05 по 12.05
Розклад уроків 5 -11 класи з 08.05 по 12.05
Про проведення сесії у синхронному режимі вчитель повідомляє учнів через класного керівника у класних групах або ж на платформіCLASSROOM
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
Обсяг навчального навантаження при організації дистанційного навчання не зменшується, а реалізується в синхронному та асинхронному режимах відповідно до п.7 розділу І Положення про організацію дистанційного навчання
ОБЛІК НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
На сторінках кожного предмету записуються всі дати, зміст уроку, адаптовані для дистанційного навчання домашні завдання.
У класному журналі необхідно зазначати режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття.
ВАЖЛИВО! За рішенням педагогічної ради у рядку з домашнім завданням може бути зазначена форма роботи (відеоурок, онлайн-конференція, скайпконсультація тощо).
Відмітка про відсутність учня може робитися лише під час навчального заняття в синхронному режимі.
Проведення всіх навчальних занять (незалежно від режиму проведення) датується відповідно до календарно-тематичного планування (Лист МОН України № 1/9-609 від 02.11.2020 «Щодо організації дистанційного навчання)
Оцінювання результатів дистанційного навчання учнів передбачає, що:
- учні, які здобувають освіту за дистанційною формою, обов’язково проходять формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання;
- результати оцінювання фіксуються у класних журналах і свідоцтвах досягнень;
- оцінювання може відбуватися очно або дистанційно (з дотримання академічної доброчесності).
Для оцінювання можна використовувати рекомендації щодо організації оцінювання в умовах дистанційного навчання, надані листом МОН від 16.04.2020 № 1/9-213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020 навчального року».
Для вчителя фізичної культури:
1.Внести зміни у календарно-тематичне планування щодо зменшення кількості уроків, які виносились для контролю на розвиток фізичних якостей учнів, на користь уроків з техніки виконання вправ, ознайомлення з історією розвитку видів спорту тощо. БЕЗ НАПИСАННЯ РЕФЕРАТІВ!!!
2. Відведені уроки для тематичного контролю за вивчені модулі замінити на оцінювання теоретичних знань у формі тестових завдань на платформах “На урок”, “Всеосвіта”.
3. У графі «Зміст уроку» записуємо: «Оцінювання теоретико-методичних знань у формі тестових завдань» з подальшим виставленням оцінок у журнал.