Режим дня груп
по вікових групах на 2015-2016 навчальний рік Орільського навчально-виховного комплексу ( дошкільного підрозділу)
Лозівської районної ради Харківської області
№ п/п |
Режимні процеси |
І молодша група |
ІІ молодша група |
Середня група |
Старша група |
1 |
Прийом дітей, огляд. |
07.00 – 08.00 |
07.00 - 08.00 |
07.00 - 08.00 |
7.00 - 8.00 |
2 |
Ранкова гімнастика. |
08.15 - 08.20 |
08.00 - 08.10 |
08.10 - 08.20 |
8.20 - 8.30 |
3 |
Ігри, індивідуальне спілкування. |
08.20 - 08.30 |
08.10 - 08.30 |
08.20- 08.30 |
08.20- 08.30 |
4 |
Підготовка до сніданку, сніданок. |
08.30 – 09.00 |
08.30 – 09.00 |
08.30 – 09.00 |
08.30 – 09.00 |
5 |
Ігри, підготовка до занять, заняття (у підгрупах та індивідуальні),самостійна діяльність. (початок 1 заняття (09.20) |
09.00– 10.30 |
09.00– 10.30 |
09.00– 10.45 |
09.00– 11.00 |
6 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка. |
10.30 – 11.50 |
10.30 – 12.00 |
10.45 – 12.15 |
11.00 – 12.20 |
7 |
Повернення з прогулянки, водні процедури, підготовка до обіду. |
11.50 - 12.15 |
12.00– 12.15 |
12.15– 12.25 |
12.20 - 12.30 |
8 |
Обід. |
12.15 - 12.45 |
12.15 - 12.45 |
12.25 - 12.45 |
12.30 - 12.50 |
9 |
Підготовка до сну, сон. |
12.45 - 15.00 |
12.45 - 15.00 |
12.45 - 15.00 |
12.50 - 15.00 |
10 |
Поступовий підйом, водні, загартовуючі процедури, гімнастика пробудження. |
15.00 - 15.20 |
15.00 - 15.20 |
15.00 - 15.15 |
15.00 - 15.15 |
11 |
Підготовка до полуденка. Полуденок. |
15.20 - 15.40 |
15.20 - 15.40 |
15.15 – 15.30 |
15.15 – 15.30 |
12 |
Ігри, індивідуальні заняття, гурткова робота. |
15.40 -16.00 |
15.40 -16.00 |
15.40 -16.00 |
15.40 -16.00 |
13 |
Підготовка до прогулянки, ІІ прогулянка. |
16.00 -17.00 |
16.00 -17.00 |
16.00 -17.00 |
16.00 -17.00 |
14 |
Повернення дітей додому. |
17.00 -17.30 |
17.00 -17.30 |
17.00 -17.30 |
17.00 -17.30 |
Розклад занять
на 2015-2016 навчальний рік Орільського навчально-виховного комплексу (дошкільного підрозділу) за програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина»
Дні тижня |
I молодша група |
II молодша група |
Середня група |
Старша група |
Понеділок |
1.Ознайомлення з природнім довкіллям 09.20- 09.30 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 09.40-09.50
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.35 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 09.55-10.10 3. Ознайомлення з природнім довкіллям 15.35- 15.50 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.40 2.Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність) 10.15- 10.35 3. Ознайомлення з природнім довкіллям 15.30- 15.50
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.45 2. Ознайомлення з природнім довкіллям 09.55- 10.20 3. Художньо-продуктивна діяльність - аплікація 1 – 3 т. - ліплення 2 – 4 т. 10.25- 10.50
|
Вівторок |
1. Ознайомлення із соціумом 09.20- 09.30 2.Сенсорний розвиток 09.40-09.50
|
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.35 2.Здоров’я та фізичний розвиток 09.45-10.00 3. Ознайомлення із соціумом. 15.35- 15.50 |
1. Логіко–математичний розвиток 09.20-09.40 2.Художньо-продуктивна діяльність – (музична діяльність) 10.05- 10.25 3. Ознайомлення із соціумом. 15.30- 15.50 |
1. Логіко–математичний розвиток 09.15-09.40 2. Ознайомлення із соціумом 09.50- 10.15 3. Художньо-продуктивна діяльність – (музична діяльність) 10.30- 10.55 |
Середа |
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.30 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.40-09.55 3. Художньо-продуктивна діяльність музична діяльність
15.40-15.50
|
1. Логіко-математичний розвиток 09.20-09.35 2. Художньо-продуктивна діяльність (музична діяльність). 10.00- 10.15 |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.20-10.45 3.Художньо-продуктивна діяльність художня література 15.30- 15.50 |
1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.10-09.35 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання дітей елементам грамоти) 09.45- 10.10 3. Художньо-продуктивна діяльність художня література 10.20-10.45 4. Ознайомлення із соціумом 15.30-15.55 |
Четвер |
1.Сенсорний розвиток 09.20- 09.30 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.45-10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність - аплікація 1 – 3 т. - ліплення 2 – 4 т. 15.40-15.50 |
1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.35 2. Здоров’я та фізичний розвиток 10.05 -10.20 3. Художньо-продуктивна діяльність художня література - 1 – 3 т. образотворча діяльність - малювання - 2 – 4 т 15.35- 15.50 |
1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.15 - 09.40 2. Ознайомлення із соціумом. 09.50- 10.10 3.Художньо-продуктивна діяльність - аплікація 1 – 3 т. - ліплення 2 – 4 т. 15.30- 15.50 |
1. Ознайомлення з природнім довкіллям 09.15-09.40 2. Логіко–математичний розвиток 09.50- 10.15 3.Здоров’я та фізичний розвиток 10.25 -10.55 4. Художньо-продуктивна діяльність – (музична діяльність) 15.30-15.55 |
П'ятниця |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20- 09.30 2. Художньо-продуктивна діяльність художня література - 1 – 3 т. образотворча діяльність - малювання - 2 – 4 т 09.40-09.50
|
1. Здоров’я та фізичний розвиток 09.20-09.35 2. Ознайомлення із соціумом. 09. 45 -10.00 3. Художньо-продуктивна діяльність - аплікація 1 – 3 т. - ліплення 2 – 4 т. 15.35- 15.50
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.20-09.40 2. Здоров’я та фізичний розвиток 09.55-10.15 3. Художньо-продуктивна діяльність образотворча діяльність – малювання 15.30- 15.50 |
1 Ознайомлення із соціумом. 09.15-09.40 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 09.50- 10.15 3. Здоров’я та фізичний розвиток 10.25-10.55 4.Художньо-продуктивна діяльність образотворча діяльність - малювання 15.30-15.55 |
Режим роботи закладу
Робочі дні: понеділок – п’ятниця
07.00 - 17.30
Вихідні дні: субота – неділя