Напередодні нового 2019/2020 навчального року педагогічний загал Лозівського району взяв участь у серпневій педагогічній конференції, мета якої – визначити пріоритетні завдання розвитку освітньої галузі в умовах децентралізації, окреслити шляхи їх реалізації, скерувати педагогічну спільноту до реалізації ціннісних пріоритетів особистості на засадах європейських вимірів якості освіти.
У пролонгованій доповіді начальник управління освіти, молоді та спорту Лозівської районної державної адміністрації зазначила:«Беззаперечно, що рік 2018-й був особливим: роком змін, покликаних на реалізацію державної політики в частині освітньої реформи на теренах Лозівського району, що стало пріоритетом у діяльності місцевих органів влади, органів місцевого самоврядування».
Наскрізною лінією урочистого зібрання пролунав меседж «Доступність та якість – це два ключові орієнтири, яких має досягти Лозівщина в рамках започаткованої Урядом реформи освіти». Рушієм масштабних змін освітньої реформи є учитель через призму зміни акцентів, а саме: вчитель-партнер, учитель-тьютор, учитель-інноватор.
Учасниками педагогічної конференції окреслено пріоритети в частині розвитку освітньої галузі Лозівського району у 2019/2020 навчальному році. Зокрема, реалізація принципів наступності дошкільної та початкової освіти в умовах НУШ; забезпечення розвитку реформи Нової української школи; забезпечення доступу до якісної освіти дітей з особливими освітніми потребами; створення дієвої системи партнерської взіємовідповідальності сім’ї та закладу освіти задля формування всебічно розвиненої особистості на загальних засадах дитино центризму. |